לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

הוקמה ועדה ציבורית למען השחיטה הכשרה בבירה


מאת: נח זבולוני סופר "חרות" בירושלים
פורסם: חרות | חרות - עמוד אחורי (עמוד 6) - 27/07/1964 (יום שני)
"הוועדה הציבורית להגנת השחיטה המקומית בעיר הקודש ירושלים ת"ו" שנוסדה באחרונה עם שיווק בשר "מרבק" בירושלים, פירסמה אתמול את חרדתה לקיומה של השחיטה וכשרותה בבירה.

כזכור פירסמה הרבנות הראשית הירושלמית איסור גמור על בשר "מרבק" ששווק בצרכניות ובשופר-סל בירושלים. למרות האיסור ממשיכות הצרכניות לשווק את הבשר הבא מבית המטבחים "מרבק". בכדי להגן על השחיטה הירושלמית וכן על עובדי בית המטבחיים מפני הרס המוסד וריבוי מחוסרי עבודה, נוצרה "ועדה ציבורית להגנת השחיטה המקומית בעיר הקודש ירושלים ת"ו ".

הוועדה הציבורית עומדת בימים אלה לצאת בתעמולה גדולה על סכנת הכשרות בעיר ע"י חדירת בשר "מרבק". היא גם תפרסם חוברות ועלונים על סכנה זו. בין היתר טוענת הוועדה כי החברה החדשה לבשר היא חברה מונופוליסטית גרידא ורק טובת הרווחים לנגד עיניה. כמו כן מגלה הוועדה כי זה שש עשרה שנה שחלק גדול מהציבור הירושלמי מתנזר מאכילת בשר יבוא, בגלל נימוקי כשרות.

דפים בנושא:


צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


חרות חרות - עמוד אחורי 1964

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: ירושלים (שכונות חרדיות) | רחוב המלך ג’ורג’ 58, ירושלים (הרבנות הראשית (בשנים 1959-1992) - היכל שלמה) | באר טוביה (מפעל מרבק שכן באיזור התעשייה של באר טוביה)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות