לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

תגובתם של תושבי הפרוזדור

ירושלים יכולה לקלוט לפחות 150,000


מאת: נ. זבילביץ סופר "חרות"
פורסם: חרות | חרות - עמוד אחורי (עמוד 4) - 27/03/1961 (יום שני)
ירושלים בתחומיה הנוכחים יכולה לקלוט לפחות עוד מאה וחמישים אלף תושבים נוספים וכרגע אינה זקוקה לשטחים נוספים. זאת הייתה התגובה של תושבי פרוזדור ירושלים על הצעתו של ראש העיר מר מ. איש שלום שהציע להקצות שטח של עשרים ושניים אלף דונם משטחה של המועצה האזורית, הרי יהודה, לצורך הקמת עיר גנים חדשה במערבה של ירושלים.

בישיבת הוועדה המחוזית לבנין ערים העלה מר איש-שלום הצעה לצרף 22 אלף דונם לעיריית ירושלים משטחה של המועצה האזורית הרי יהודה לשם הקמת עיר גנים במערב ירושלים. תושבי הפרוזדור רואים בהצעה זו חדירה בדלת האחורית של עיריית ירושלים לשטחי המועצה האזורית הרי יהודה בין ירושלים ולבין מעוז ציון ומבשרת ירושלים.

תקציבה של המועצה האזורית הרי יהודה לשנת הכספים החדשה בסך של 502 אלף ל"י הובא לאישורו של הממונה על המחוז מר ש. ב. ישעיהו. התקציב מחולק לסעיפים שונים. בהם: לחינוך - 140 אלף ל"י, לשרותים ממלכתיים (סעד, בריאות ותרבות) - 277 אלף ל"י, לשרותים חקלאיים (שרות שדה, הגנת הצומח, שמירת הטבע וכו') - 24 אלף ל"י, להנהלת המועצה - 37 אלף ל"י.

צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


חרות חרות - עמוד אחורי 1961

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: כיכר ספרא 10, ירושלים (רחוב יפו 2 - כיכר צה"ל - עיריית ירושלים עד לשנת 1993) | מבשרת ציון (מבשרת ציון מכילה את מעוז ציון ומבשרת ירושלים)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות