לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

"שכחו" את כינוס בית"ר העולמית


מאת: רנ"ז
פורסם: חרות | הטור השמיני (עמוד 2) - 15/08/1962 (יום רביעי)
באי הכינוס העולמי התשיעי של בית"ר, שנערך בבירה לא זכו לאותה קבלת-פנים פומבית מטעם עיריית ירושלים - כפי שזוכים באי כינוסים אחרים.

עיריית ירושלים נוהגת לברך את באי הכינוסים בבירה, וראש העיר בכבודו ובעצמו חותם על כל מודעת ברכה זו, המתפרסמת מעל לוחות המודעות בבירה.

מובן כי לברכה פומבית ולבבית זכו באי הכינוס של תורה בעל פה שנערך ביום א'. כן זכו לברכה משתתפי הפסטיבל, שייערך היום בבירה. אולם משום מה "שכחו" לשגר ברכה פומבית לבאי הכינוס העולמי לבית"ר, שנפתח ביום ב' בירושלים. לשווא חיפשנו מעל לוחת המודעות של העירייה את ברכת ראש העיר לכינוס זה ולבאים אליו.

מעניין, מי נתן את ההוראה למחלקת העיריה, אשר פירסום מודעות הברכה לרגל כינוסים ואירועים בירושלים הוא למענה בחינת הוראת קבע - לפסוח הפעם על הנוהג המקובל ולא לברך את הכינוס העולמי של בית"ר והבאים אליו.

צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


חרות הטור השמיני 1962

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: רחוב ישעיהו 14, ירושלים (כנס בית"ר התקיים באולם קולנוע אדיסון) (קולנוע אדיסון) | כיכר ספרא 10, ירושלים (רחוב יפו 2 - כיכר צה"ל - עיריית ירושלים עד לשנת 1993)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות