לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

ועד איגוד מובילי הבשר מגנה תקיפת הקצב מקסימוב

"התקיפה הייתה על רקע אישי" - הוועד תובע חזקה על הובלת הבשר


מאת: נח זבולוני
פורסם: חרות | חרות - עמוד פנימי (עמוד 2) - 05/09/1962 (יום רביעי)
ועד מובילי הבשר שליד בית המטבחיים בירושלים פירסם אמש גילוי דעת שבו הוא מגנה את תקיפת הקצב א. מקסימוב, ביחוד משום שלדברי הוועד קרה המעשה על רקע אישי לבד ולא על רקע של סכסוך הובלת בשר.

ועד מובילי הבשר טוען כי עובד האגודה יצחק לוי שנעצר ע"י המשטרה, כחשוד בתקיפת מר מקסימוב נעדר מעבודתו לרגל מחלה במשך כמה ימים ולא היה מעורב בכל סכסוך של הובלה עם הקצב הנ"ל.
מאידך טוענים עובדי מובילי הבשר כי פנו כבר מספר פעמים לעיריית ירושלים ומשרד המסחר והתעשייה בבקשה ש-32 עובדי האגודה של מובילי הבשר יתקבלו כעובדים קבועים בעיריית ירושלים. לא ברור טוען ועד מובילי הבשר - מדוע לא נענתה העירייה לפניותיהם אף כי העיריה קיבלה כבר עובדים ממוסדות שונים שעברו לרשותה כדוגמת עובדי ועד הקהילה לשעבר, ועובדי המועצה הדתית ומוסדות חינוך שעברו לרשות העיר. יתר על כן, אגודת מובילי הבשר פועלת כיום במבנה השייך לעירייה וכל המועסקים בבית המטבחיים מקבלים את משכורתם מקופת העירייה כמו הרופא הוטרינרי, הרופא הסניטרי, השוחטים, השומרים וכו'.

ועד עובדי הבשר מתנגד לשימוש בכוח, הוא עומד על תביעתו להמשיך בהובלת הבשר עד שיוסדר עניין קבלת העובדים, כעובדים קבועים בעיריית ירושלים.

צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


חרות חרות - עמוד פנימי 1962

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: ירושלים (בית המטבחיים של ירושלים עד אמצע שנות ה-60 - סמוך למחנה שנלר - אזור התעשיה רוממה (משוער))
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות