לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

רשות הספורט "איננה יכולה להכריח" את התאחדות הכדורגל לקיים משחקים בינלאומיים בירושלים


מאת: נ. זבולוני סופר "חרות"
פורסם: חרות | חרות - עמוד אחורי (עמוד 12) - 08/02/1963 (יום ששי)
הוועדה המיוחדת שמונתה ע"י ראש עיריית ירושלים מר מ. איש שלום, כדי להגיש המלצות בדבר הפעלת האיצטדיון הלאומי בקרית האוניברסיטה בירושלים הגיעה למסקנה כי אי אפשר לערוך משחקים בינלאומיים על איצטדיון זה לפני שתותקן סביבו גדר מתאימה.

הממונה על רשות הספורט מר ראובן דפני מוסיף שאין ברשות הספורט הממלכתית שום כוח להכריח את התאחדות הכדורגל לקיים תחרויות בינלאומיות בירושלים. הדבר תלוי אך ורק ברצונה הטוב של ההתאחדות שאין היא מתכוונת לגלותו ...

כפתרון ביניים הציעה הוועדה להתקין מסלולים למירוצים וכן מתקנים לאתלטיקה קלה, כדי שאפשר יהיה לקיים התחרויות בענפים אלה באיצטדיון הלאומי. השקעה בסך של 25 אלף ל"י לצורך זה תמומן ע"י הממשלה, האוניברסיטה, והעירייה.

מר אברהם אקסלרוד נציג תנועת החרות בוועדת הכספים של העירייה תבע להכשיר את האיצטדיון הלאומי למשחקי כדורגל לקבוצות בירושלים, נוכח סירובו של "הפועל" לאפשר לאגודות ספורט אחרות לקיים את משחקיהן על מגרשו. ראש העיר הבטיח לפעול בכיוון הכשרת האיצטדיון הלאומי למטרה זו.



צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


חרות חרות - עמוד אחורי 1963

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: כיכר ספרא 10, ירושלים (רחוב יפו 2 - כיכר צה"ל - עיריית ירושלים עד לשנת 1993) | רחוב יפו 19, ירושלים (רשות הספורט (בשנות ה-60)) | גבעת רם, ירושלים (איצטדיון האוניברסיטה העברית)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות