לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

עירית ירושלים חייבת מיליון לירות ל "מקורות"


מאת: נ. זבולוני
פורסם: חרות | חרות - עמוד אחורי (עמוד 4) - 11/02/1963 (יום שני)
חובותיה של עיריית ירושלים לחברת "מקורות" המספקת מים לעיר, מסתכמים במיליון לירות. חוב זה נובע מההפרשים במחיר המים שחברת מקורות תובעת אותם זה 4 שנים. בתביעתה מסתכמת חברת מקורות על החוזה שנחתם בשעתו בין עיריית ירושלים לבין מקורות, ואשר לפיו חייבת העירייה לשלם כל התייקרות שתחול במחירי מים.

הנהלת העירייה התחמקה מתביעה זו, תוך תקווה שירושלים תוכנס לרשימת הישובים שנהנים מסובסידיות למחיר המים מקרן האיזון הארצי, שהופעלה באפריל 1962. ראש עיריית ירושלים מר מ. איש שלום שהופיע בפני הנהלת קרן האיזון ושר החקלאות, טען שגם בהתחשב עם מחיר "יצור המים" וגם בהתחשב במחיר "הספקת המים" שהם בירושלים מהגבוהים ביותר מאשר בכל הארץ, מגיע לירושלים סובסידיה, אולם בהנהלת קרן האיזון טרם הוחלטת סופית על תביעת העירייה.

מאידך, נודע שבחוגי האוצר מתייחסים בחיוב לטענת העירייה ורוצים להיענות לתביעתה. בין כך וכך אין הסובסידיה שמקווים להשיגה יכולה לכסות את כל תביעותיה של חברת מקורות מהנהלת העירייה.

כפי שנודע, עומדת על סדר יומה של הנהלת העירייה הצעה להגדה נוספת של מחיר המים בירושלים, שבוודאי תעורר התנגדות נמרצת הן בין מועצת העירייה והן בציבור.

דפים בנושא:


צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


חרות חרות - עמוד אחורי 1963

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: כיכר ספרא 10, ירושלים (רחוב יפו 2 - כיכר צה"ל - עיריית ירושלים עד לשנת 1993) | רחוב לינקולן 9, תל אביב (משרדי חברת "מקורות")
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות