לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

לא ינתנו רשיונות בניה בבירה כמחאה נגד ועדת בנין ערים


מאת: נ. זבולוני
פורסם: חרות | חרות - עמוד אחורי (עמוד 4) - 11/03/1963 (יום שני)
מועצת עיריית ירושלים החליטה בישיבתה מאתמול שלא להוציא רשיונות בניה, באם הוועדה המחוזית לבניין ערים תבטל את ההחלטות של הוועדה המקומית, שליד העירייה.

החלטה זו שנתקבלה על פי הצעתו של ראש העיר מר מ. איש-שלום באה בתגובה על החלטת הועדה המחוזית לבנין ערים להתיר בניית בנין גדול במרכזה של העיר ברח' כורש, מבטון ולא מאבן כפי שנדרש לפי החוק.

היחסים בין עיריית ירושלים לבין הועדה המחוזית לבניין ערים הורעו באחרונה, על רקע סירובה של הוועדה המחוזית לאשר את המקום לבנין העירייה מול "היכל שלמה", על מקום זה החליטה העירייה פה-אחד.

כן התקיימה לפני ימים מספר פגישה בין ראש-העיר מר איש-שלום לבין הממונה על המחוז מר ב. ישעיה בנידון. באותה פגישה הודיע ראש העיר במפורש כי העירייה לא תציית להחלטת הועדה המחוזית בעניין איתור המקום, ומנוי וגמור בתוך מועצת העירייה להקים את בית העירייה במקום עליו הוחלט.

כמו-כן אושרו אתמול במועצת העירייה הארנונות לשנת 1963/4 לפי אותם השעורים כדאשתקד. כל נציגי האופוזיציה נמנעו בהצבעה להחלטה זו.

דפים בנושא:


צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


חרות חרות - עמוד אחורי 1963

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: רחוב שלומציון המלכה 1, ירושלים (הממונה על מחוז ירושלים, משרד הפנים - בניין ג’נרלי) | ירושלים (רחוב כורש) | כיכר ספרא 10, ירושלים (רחוב יפו 2 - כיכר צה"ל - עיריית ירושלים עד לשנת 1993) | רחוב עקיבא 1, ירושלים (מהנדס העיר ירושלים - הועדה המקומית לתכנון ולבניה ירושלים (עד שנת 1971)) | רחוב המלך ג’ורג’ 58, ירושלים (היכל שלמה)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות