לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

סערה בועדת הכספים בעיריית ירושלים

נתבקשו לאשר הוצאת כספים לאחר שכבר הוצאו למעשה


מאת: נח זבולוני סופר "חרות" בירושלים
פורסם: חרות | חרות - עמוד אחורי (עמוד 4) - 07/12/1964 (יום שני)
סערת רוחות פרצה בישיבת ועדת הכספים האחרונה של מועצת עיריית ירושלים, כאשר נודע לחברי הוועדה שהוצאה בסך של 21 אלף ל"י שהם נתבקשו לאשרה, כבר בוצעה למעשה טרם שהדבר הובא לדיון בפני ועדת הכספים.

ההוצאה של 21 אלף הל"י נועדה לרכישת מבנה לשם הרחבת בית הספר ע"ש גורדון. ראש העיר מר מ. איש שלום טען להצדקתו שאף הוא לא יודע על הוצאה זו שנעשתה כפי הנראה בעת שהותו באחרונה בחו"ל. והוא הורה במקום למבקר העירייה לחקור בדבר.

באותה הישיבה הוחלט להעניק הנחה במסים של 20 אחוז לבעלי קרקעות לא תפוסים שהם בעלים למגרש אחד בלבד. ההנחה תחול על כל האיזורים פרט לאיזור א' (מרכז העיר), הצעתם של חברי ועדת הכספים מר אברהם אקסלרוד וד"ר י. יעקבי להכליל גם את איזור א' אל הפטור החלקי נדחתה.

לעומת זאת, הצעתו של מר אברהם אקסלרוד נציג תנועת החרות בוועדת הכספים להכליל בהנחות אלו גם את המגרשים שעליהם נמשכת הבניה ע"י קבלנים הובאה לתשומת לבו של ראש העיר, אשר הודיע שהנהלת העירייה מעיינת בהצעה כזאת והיא תביא אותה לדיון בוועדת הכספים הבאה.

צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


חרות חרות - עמוד אחורי 1964

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: כיכר ספרא 10, ירושלים (רחוב יפו 2 - כיכר צה"ל - עיריית ירושלים עד לשנת 1993) | רחוב אגרון, ירושלים (בית הספר ע"ש גורדון (משוער))
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות