לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

מאפריל 1965 -

מחיר המים בירושלים יועלה ב-50 אחוז


מאת: נח זבולוני סופר "חרות" בירושלים
פורסם: חרות | חרות - עמוד אחורי (עמוד 4) - 15/02/1965 (יום שני)
מחיר המים בירושלים יועלה בתחילת שנת הכספים החדשה (1.4.65) ב-50 אחוז בערך ויועמד על 50 אגורות לממ"ע במקום 35 אגורות כיום - על כך נודע ממקורות מוסמכים.

העלאת מחירים זו מיועדת לכסות את גרעון מפעל המים הירושלמי המגיע ל-750 אלף ל"י לשנה, הגרעון המצטבר של מפעל המים מגיע כבר ל-4 מיליון ל"י. כמו כן דנים בצמצום ההנחות במחיר המים הניתנות כיום לתעשיה ומלאכה, ההנחות במים הניתנות לקבלנים לצרכי בניה יבוטלו כליל, לאחר שאין עוד צורך בתמריצים לעידוד הבניה.

ההחלטה על העלאת מחיר המים התקבלה בישיבה של הנהלת הקואליציה העירונית שנערכה ביום הששי האחרון. סגן ראש העירייה, הרב מ. פרוש מאגו"י וחבר ההנהלה מר אברהם ארסט מ "אחדות העבודה", התנגדו להעלאת מחיר המים בשנה זו, וציינו בגלוי שאין מקום לצעד כה מרחיק לכת בשנת בחירות, אך ראש העיר מר מרדכי איש שלום וסגנו מר חיים מרינוב עמדו על כך שיש להעלות את המחירים לאלתר מכיוון שקופת העיר אינה יכולה לשאת עוד בנטל של משק המים הכושל. אי-אפשר יהיה להגיע לאיזון התקציב בלי להבטיח שמשק המים יכסה את עצמו פחות או יותר.

משנתקבלה ברוב קולות ההכרעה בעד העלאת מחיר המים הוחלט שהיא תחייב את כל סיעות הקואליציה בעיר. בהתאם לכך עומד ראש העיר מר מ. איש שלום להביא בקרוב את הצעתו בפני ועדת הכספים ולאחר מכן היא תוגש לאישור מועצת העיריה.

צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


חרות חרות - עמוד אחורי 1965

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: כיכר ספרא 10, ירושלים (רחוב יפו 2 - כיכר צה"ל - עיריית ירושלים עד לשנת 1993)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות