לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

שוסטק יצא המר נשאר


מאת: נח זבולוני
פורסם: דבר | דברים (עמוד 8) - 15/12/1980 (יום שני)
הממשלה אישרה לשר הבריאות אליעזר שוסטק את יציאתו לחו"ל. כפי שנודע עומד שר הבריאות לצאת לארה"ב לפי הזמנת "ידידי בית החולים לניאדו בקרית צאנז נתניה באמריקה", העורכים סעודת מגבית (דינר בלעז) לטובת בית החולים, שתתקיים מחר במלון "פלאזה" בניו-יורק. שוסטק יהיה בסעודה זו אורח-הכבוד, ובה ישתתפו תורמים ואילי ההון תומכי בית החולים.

לעומת זאת שר החינוך והתרבות זבולון המר, שעמד לצאת לניו-יורק לסעודת מגבית שנערכה ב-7 לדצמבר מטעם נשי מזרחי "אמונה", לא קיבל מהממשלה את האישור הדרוש ונאלץ להישאר בבית.

נשי "מזרחי" באמריקה, ערכו מגבית למען הקמת "מכללה קהילתית" בשכונת בקעה בירושלים. המר שהינו ידיד משפחת בילטל מראשי "המזרחי" באמריקה, הוזמן להשתתף בסעודה זו, אך בגלל צימוקה של הקואליציה הממשלתית בהצבעה על אי-האמון, היה חשש שמא קולו של השר המר יכריע לשבט או לחסד, כי ייתכן שבהעדרו תיפול ממשלת "הליכוד" ובמיוחד אחרי שהוגש כתב אישום נגד חברו שר הדתות אהרן אבו-חצירא.

© הזכויות על עיתון "דבר" שייכות למכון לבון - מכון לחקר תנועת העבודה והחלוץ על-שם פנחס לבון
Powered By Click for details


דבר דברים 1980

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: 363 7th Avenue, ניו יורק, ארצות הברית ("אמונה" בארצות הברית) | 61 W 35th St, ניו יורק, ארצות הברית (American Friends of Laniado Hospital) | רחוב דברי חיים 16, נתניה (בית החולים לניאדו) | 768 5th Ave, ניו יורק, ארצות הברית (מלון פלאזה)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות