לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

יעקב אגם הפך לחב"דניק מושלם


מאת: נח זבולוני
פורסם: דבר | אנשים (עמוד 3) - 16/05/1983 (יום שני)
הצייר יעקב אגם הפך לאחרונה לחב"דניק מושלם, כפי שאפשר לראות בתמונה זו (אגם משמאל). מגודל זקן, חובש כיפה גדולה לראשו ומתחת למעילו בולטות ציציות טלית-קטן. מסתבר, שהצייר התקרב לחב"ד לאחר פטירת רעייתו, כלילה, שהייתה מצאצאי האדמו"ר הזקן של חב"ד, הרב שניאור זלמן שניאורסון.

הופעתו הראשונה של אגם כחב"דניק הייתה בחגיגת מסירת מפתח העיר רחובות לאדמו"ר הרב מנחם מנדל שניאורסון המתגורר בניו יורק, ושם גם צולמה תמונה זו בה מופיעים לימינו של אגם ראש עיריית רחובות, יחזקאל הרמלך והרב שמחה הכהן קוק.

מפתח העיר רחובות הוענק לאדמו"ר לציון יום הולדתו ה-81 ולאות הוקרה על פעילותם של אנשי חב"ד בעיר. אגם הכריז באותו מעמד כי הוא החליט לעצב ולתכנן ללא תשלום את ארון הקודש לכותל המזרח של בית הכנסת של חב"ד ברחובות וכן את הריהוט הפנימי שלו.

© הזכויות על עיתון "דבר" שייכות למכון לבון - מכון לחקר תנועת העבודה והחלוץ על-שם פנחס לבון
Powered By Click for details


דבר אנשים 1983

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: רחוב חב"ד 1, רחובות (בית הכנסת המרכזי של חב"ד ברחובות (שכונת דניה)) | רחוב ביל"ו 2, רחובות (עיריית רחובות) | 770 Eastern Parkway, Crown Heights, Brooklyn, ניו יורק, ארצות הברית (מגורי הרבי מלובביץ’)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות