לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

"דגל התורה" של הרב שך תתחיל מסעה אחרי החגים


מאת: נח זבולוני סופר "דבר" בירושלים
פורסם: דבר | בחירות 88 (עמוד 3) - 30/09/1988 (יום ששי)
"דגל התורה", המפלגה החרדית החדשה בראשה עומד הרב אליעזר מנחם שך, הדוגל במדיניות של שטחים תמורת שלום, תפתח מיד לאחר החגים את מערכת הבחירות שלה בכל חלקי הארץ.

אישים תורניים ידועי שם ובעלי הון חרדים בארץ ובחו"ל הבטיחו את תמיכתם הכספית והרוחנית למען הצלחתה של הרשימה החדשה. הם סבורים שהרשימה תקבל לפחות שני מנדטים, אותם תגזול מאגודת ישראל ורשימות חרדיות אחרות.

לאחר החגים תקיים המפלגה החרדית החדשה שתי עצרות עם, אחת בבנייני האומה בירושלים והשניה בהיכל התרבות בתל-אביב, בהן יופיע מייסד המפלגה הרב שך.

באגודת ישראל גדולה המבוכה מהופעת הרשימה החרדית החדשה, לא ברור מה תהא עמדת כל חצרות האדמו"רים החסידיים לגבי אגודת ישראל. נראה שאנשי חב"ד יעדיפו את המפד"ל בשל העומד בראשה, הח"כ אבנר שאקי, שהתייצב בראש המאבק למען "גיור כהלכה" ושלמות הארץ ברוח "גוש אמונים". אנשי חב"ד יצביעו עבור המפד"ל הנמצאת במצוקה גם בגלל הופעת הרשימה הדתית החדשה "מימד" שראשה, הרב יהודה עמיטל, גורס שיש להחזיר שטחים תמורת שלום אמת.

דפים בנושא:


© הזכויות על עיתון "דבר" שייכות למכון לבון - מכון לחקר תנועת העבודה והחלוץ על-שם פנחס לבון
Powered By Click for details


דבר בחירות 88 1988

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: שדרות שז"ר 1, ירושלים (בנייני האומה) | רחוב הרב כהנמן 86, בני-ברק (בית "דגל התורה") | רחוב הוברמן 1, תל אביב (היכל התרבות)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות