לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

ברה"מ

רופא יהודי מחולל פלאים בריפוי נכים


מאת: ללא שם
פורסם: מעריב | העולם היהודי (עמוד 19) - 28/05/1978 (יום ראשון)
מיון מהיר:
רופא יהודי מבריה"מ מחולל פלאות, בעיקר במחלות אורתופדיות וטראומאטולוגיות וחולים מכל חלקי רוסיה הרחבה ומחוצה לה נוהרים אליו כמו אל "רבי", כדי לקבל מזור למחלותיהם .

הפרופ' גבריאל אברמוביך איליזארוב, מן העיר קורגאן, מקבל מדי יום ביומו עשרות מכתבי תודה מחולים, שלרבים מהם לא היתה כל תקווה להתרפא והיו נידונים להיות נכים, אלמלא טיפוליו של הרופא היהודי.

הפרופ' איליזארוב התפרסם בכל רחבי ברית המועצות ומחוצה לה כחוקר מחלות אלה. במשך שנות מחקריו וניסוייו הגיע להשתלמות גבוהה עד כדי ריפוי מחלות אורתופדיות כליל, עד שרבים רואים בו מעין "עושה נסים".

לאות הוקרה על פועלו הרפואי של הפרופ' איליזארוב הוקם באחרונה בקורגאן מכון למחקר ולניסויים במחלות אורתופדיות וטראומאטולוגיות, הנושא את שמו. המכון נהפך למרכז רפואי וסטודנטים מבתי-ספר לרפואה בבריה"מ באים להשתלם במכון זה.
Powered By Click for details


מעריב העולם היהודי 1978

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: Ulyanovoy ul., 6, Kurgan, רוסיה (Russian Ilizarov Scientific Center for Restorative Traumatology and Orthopaedics)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות