לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

שר החוץ של נטורי קרתא מצפה למינוי בממשלת אש"ף

הרב משה הירש חוזר מאנגליה - לטריטוריה הפלשתינית-יהודית


מאת: נח זבולוני כתב "דבר" בירושלים
פורסם: דבר | דבר - חדשות (עמוד 4) - 17/02/1991 (יום ראשון)
שר החוץ של נטורי קרתא, הרב משה הירש, שהיה מאושפז בבית חולים יוקרתי לריפוי עינים בלונדון בגין חומצת-האש שנשפכה עליו ופגעה בעיניו, חוזר לטריטוריה ה "פלשתינית יהודית", כלשונו (מאה שערים) לקראת חג הפורים.

בשיחה טלפונית מלונדון מסר הרב הירש כי חל שיפור בעיניו והוא כמעט רואה גם בעינו הפגומה. הוא שוחרר מבית החולים ומתאכסן אצל חברו לדעה, הרב יוסף גולדשטיין בלונדון.

בשיחה טלפונית זו סיפר הרב הירש כי ראש המשלחת של אש"ף בבריטניה, עפיף ספייה, ביקר אצלו והדגיש כי נוסף לידידות שבין הירש לבין אש"ף, הוא מקיים ביקור גומלין כאות הוקרה על שבשעתו ביקר הרב הירש אצל המופתי הירושלמי, שנפגע מגז מדמיע של משמר הגבול ביום הטבח בירושלים.

כמו כן קיבל הירש משלחת של ראשי נטורי קרתא בלונדון כדי לשטח בפניהם את דעתו כי מלחמת המפרץ הפרסי מוכיחה כמאה עדים כי האסון לעם היהודי הוא הציונות והמדינה שלה, שהביאה לידי צרות צרורות וקרבנות בנפש בכל מערכות ישראל. הוא קבע כי הנציג הנבחר היחידי המייצג את העם הפלסתיני הוא יאסר ערפאת, וכי אש"ף והיהודים מצווים לקיים עימו יחסים טובים והדוקים ולהיות לויאליים לממשלה שיקים. הירש עצמו מקווה שערפאת ימנה אותו בבוא היום לשר לעניינים יהודיים בממשלתו כשתקום. עוד הדגיש הירש כי ימות המשיח מתקרבים ובאים ולפי החישובים המקובלים, שנת ה-6000 לפי הלוח היהודי תהיה שנת הגאולה.

משפחת הרב הירש בירושלים זועמת על המשטרה הציונית שלא עשתה לדעתה דבר כדי לגלות את המתנקש בחיי ראש המשפחה - התנקשות שעלולה היתה להסתיים במוות.

דפים בנושא:


© הזכויות על עיתון "דבר" שייכות למכון לבון - מכון לחקר תנועת העבודה והחלוץ על-שם פנחס לבון
Powered By Click for details


דבר דבר - חדשות 1991

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: רחוב עין יעקב 37, ירושלים (ביתו של הרב משה הירש (משוער)) | 48 Alkham Road, לונדון, בריטניה (בית הכנסת תורה ותפילה - מרכז נטורי קרתא בלונדון)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות