לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

פגם אסטטי בוועדת ה-8


מאת: נח זבולוני סופר "חרות" בירושלים
פורסם: חרות | חרות - עמוד אחורי (עמוד 4) - 09/06/1960 (יום חמישי)
על "פגם אסטטי" בועדת השמונה לבחירות הרבנים הראשיים, שארבעה מהם מונו על ידי הרבנות הראשית ויתר הארבעה על ידי שר הדתות, עומדים גופים שונים להתלונן בפני מבקר המדינה - זאת נודע לסופרנו בירושלים.

בעוד שלגבי שבעה מוועדת השמונה ישנה הסכמה מלאה, וחילוקי הדעות הם רק על השמיני, נודע לסופרנו כי גופים שונים העומדים לערער על דעת השמונה כולה, כי לפי דעתם, כמעט כולם הם בבחינת נוגעים בדבר ... ישנם כאלה שהם רבנים או עומדים להתמנות כדיינים, ישנם כאלה שהם דיינים בבית דין התחתון וקיבלו הבטחה להיכנס לבית הדין העליון, ובפרט אחרי פטירתו של הרב י. בן-מנחם חבר בית הדין העליון בירושלים, וגם ישנם המבקשים רב ראשי מקומי מבני עדתם.
כמובן שלאחר כל החששות אפשר בנקל לפסול את רוב חברי הוועדה, מהטיפול בבחירת רבנים ראשיים, ועל כך עומדים גופים שונים להתריע בפני מבקר המדינה.

חוגים שונים "מתנבאים" כבר על השמצת אישים שונים, וכפי שנמסר לנו ממקור מוסמך נמצאת כבר תחת מכבש הדפוס חוברת השמצה על אחד האישים הבולטים במדינה.

דפים בנושא:


צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


חרות חרות - עמוד אחורי 1960

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: רחוב רש"י 66, ירושלים (משרד מבקר המדינה (עד שנת 1993)) | רחוב המלך ג’ורג’ 58, ירושלים (הרבנות הראשית (בשנים 1959-1992) - היכל שלמה) | רחוב יפו 30, ירושלים (משרד הדתות (משכנו הישן))
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות