לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

16 סטודנטים מאפריקה ומאסיה ילמדו בביה"ס לרפואה בבירה


מאת: נח זבולוני סופר "חרות" בירושלים
פורסם: חרות | חרות - עמוד אחורי (עמוד 4) - 03/10/1961 (יום שלישי)
בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים פותח את שעריו בפני תלמידים הבאים מחוץ לארץ. בהמלצת משרד החוץ של מדינת ישראל - על כך נמסר בירושלים.

16 סטודנטים מתוך 34 מועמדים הבאים מארצות אסיה ואפריקה שנבחרו ע"י ועדה מיוחדת של בית הספר לרפואה יתחילו את לימודיהם בבית הספר לרפואה בהתחלת שנת הלימודים בראשית חודש נובמבר. הלימודים יתנהלו בשפה האנגלית השגורה בפי התלמידים.

הסטודנטים ילמדו גם את הלשון העברית על מנת שיוכלו לבוא במגע עם החולים בעת לימודיהם הקליניים וכן בכדי שיוכלו להידבר עם חבריהם הישראליים.

באם יצליח קורס זה יובאו קבוצות נוספות מארצות אחרות המדברות צרפתית והלימודים יערכו בצרפתית.

הסטודנטים ילמדו 6 שנים כמקובל ואת השנה השביעית, שנת העבודה המעשית, יתכן שיעשו בארצותיהם. בתום הלימודים יקבלו הסטודנטים את התואר ד"ר לרפואה של האוניברסיטה העברית.

המילגות שהוענקו לסטודנטים ניתנו מטעם ארגון הבריאות הבינלאומי.

חלוקת הסטודנטים שנתקבלו לפי ארצות מוצאם היא: ליבריה - 2, רודזיה - 2, סיירה ליאונה - 2, אתיופיה - 2, קניה - 2, נפאל - 1, באטילנד - 1, טנגניקה- 1-2, ניגריה - 3-4.

הסטודנטים שיגמרו את חוק לימודיהם ישמשו בארצותיהם כרופאים וישמשו כמורים בבתי הספר לרפואה שיוקמו בארצותיהם.

צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


חרות חרות - עמוד אחורי 1961

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: הדסה עין כרם, ירושלים (בית הספר לרפואה)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות