לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

נחמה ליפשיץ רק נכחה ...


מאת: ללא שם
פורסם: מעריב | שיחות (עמוד 15) - 15/03/1967 (יום רביעי)
שמה של הזמרת היהודית-סובייטית, נחמה ליפשיץ, הוזכר באחרונה שוב בבטאון סובייטי, והפעם - ב "סאוועטיש היימלאנד", הבטאון היהודי היחיד היוצא לאור בברית המועצות. הכתבה מספרת, שנחמה נכחה בערב מיוחד לציון יום השנה העשירי לכינון "התיאטרון היהודי-עממי" בווילנה. לא נאמר דבר על הופעתה בערב זה, שתכניתו הייתה מגוונת מאוד.

בצד נחמה ליפשיץ הוזכרו בין הנוכחים גם גיבור בריה"מ, וולף וילנסקי, המשורר הירש אושרוביץ', המשורר מאיר יילין, אהרן ורגליס, (עורך "סאוועטיש היימלאנד") והעתונאי היהודי רבינוביץ'.

לדברי הבטאון היהודי היה האולם, שיש בו 1,200 מקומות, מלא מפה-לפה והשתתפו בו גם נציגים של להקות דרמטיות יהודיות מערים אחרות בברה"מ.

דפים בנושא:


הערות: נח זבולוני קיבל מדי חודש את גליונות "סאוועטיש היימלנד" ומאמרים רבים נכתבו על פי ידיעות ששאב משם. עובדה זו, הנושא,סגנון הכתבה והכתבה המוזכרת ב "עוד באתר" מביאים לסברה שכתבה זו נכתבה על ידו.


צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


מעריב שיחות 1967

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: Ausros vartu st. 5, וילנה, ליטא (באולם זה התקיימה הופעתה של נחמה ליפשיץ) (הפילהרמונית של וילנה - Lithuanian National Philharmonic Society) | מוסקבה, רוסיה (קירוב 5 (מוסקבה העתיקה) - מערכת סאוועטיש היימלאנד (משוער))
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות