לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

בקשה לצו על תנאי בקשר להר-הבית


מאת: ללא שם
פורסם: מעריב | מעריב - עמוד פנימי (עמוד 7) - 20/08/1967 (יום ראשון)
ענייני הר-הבית ששימשו בשבוע שעבר נושא לויכוח ציבורי בין משרד הדתות והרב הצבאי הראשי - הגיעו הבוקר גם לבית המשפט הגבוה לצדק.

בבקשה למתן צו-על-תנאי, שהוגשה על ידי תושב ירושלים, נידרש שר הדתות לענות על השאלות: מדוע לא ינקוט בצעדים הדרושים לשמירת הר-הבית כמקום קדוש לבני ישראל; מדוע לא יסולקו כל המודעות המציגות את הר-הבית כאילו היה זה שטח המסגדים המקודשים למוסלמים בלבד; מדוע לא ינקוט בצעדים הדרושים לשיחרור הכניסה להר-הבית מפיקוחם של גויים.

שלא כבבקשות הרגילות המוגשות יום-יום לבית המשפט הגבוה לצדק, מגולל עו"ד דניאל ינובסקי, בשמו של מר שבתאי בן-דוב מירושלים, את תולדות הר-הבית, מאז תקופת המקרא, שנות הגלות ועד למלחמת ששת הימים.

הערות: דניאל ינובסקי היה חברו הקרוב של נח זבולוני, עובדה זו, נושא הכתבה, והסגנון מביאים למסקנה שכתבה זו נכתבה כנראה על ידו.


צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


מעריב מעריב - עמוד פנימי 1967

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: רחוב בן יהודה 1, ירושלים (משרדו של עורך דין דניאל ינובסקי) | רחוב חשין 6, ירושלים (משכנו הקודם של בית המשפט העליון - מגרש הרוסים) | הר הבית ירושלים
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות