לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

"פתרון מדיני" נוסח עמרם בלוי


מאת: ללא שם
פורסם: מעריב | שיחות (עמוד 10) - 23/07/1969 (יום רביעי)
פגישה נרגשת, מלווה נשיקות וחיבוקים, נערכה לאחרונה בין מנהיג "נטורי קרתא" בירושלים, ר' עמרם בלוי, לבין מר מוחמד אבן-שלביה, מעורכי העתון "אל קודס", המופיע בעיר העתיקה בירושלים. השניים נפגשו ביוזמתו של לייב וייספיש, "המזכיר המדיני" של "נטורי קרתא". העתונאי הערבי מתעתד להעלות רשמיו בסידרת מאמרים בעיתונו.

לשאלתו של העתונאי הערבי, מה מציע ר' עמרם בלוי לפתרון המשבר באזורנו - השיב מנהיג "נטורי קרתא", שהוא מצדד בהקמת מדינה גדולה אחת במזרח התיכון, כדוגמת ארצות-הברית. לגבי מדינת ישראל - אמר ר' עמרם בלוי, שלדעתו יכולים היהודים והערבים לחיות יחדיו, מבלי להזדקק למדינה הציונית ...

הערות: נח זבולוני הירבה לסקר את פעילות נטורי קרתא, ובפרט את הפלג המיוצג על ידי עמרם בלוי, סביר מאוד שכתבה זו נכתבה על ידו.


צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


מעריב שיחות 1969

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: דרך נמל התעופה, ירושלים (בניין העיתון אל קודס - אזור התעשייה עטרות - ירושלים המזרחית (משוער)) | רחוב מאה שערים 57, ירושלים (בית הכנסת "קהל יראים" - בית מדרשו של הרב עמרם בלוי)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות