לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

כשרות המלונות בבירה תוסדר עד לחגים


מאת: ללא שם
פורסם: מעריב | מעריב - עמוד ראשון (עמוד 1) - 02/08/1973 (יום חמישי)
מועצת הרבנות הראשית הודיעה אתמול למועצה הדתית בירושלים, כי עליה להסדיר את ענייני הכשרות בבתי המלון שבעיר עד לתקופת החגים.

קרוב לשנתיים מתנהלים המטבחים של בתי המלון בלא תעודות הכשר. וזאת - בגלל חילוקי-דעות בין חברי המועצה הדתית בעיר. העדר התעודות לא פגע בבתי המלון, כיוון שרובם שומרים על כשרות, ומעסיקים משגיחים במטבחים.

מועצת הרבנות הראשית אישרה גם הליכי הבחירות לדיינים חדשים, ונקבע תאריך הבחינה - כ"א באלול. כמו כן נתנה המועצה כושר לקבוצה של רבנים לתפקידי רבנות ודיינות. בין הרבנים שקבלו כושר: הרב חיים צימרמן, עולה מארה"ב, שקיבל כושר לכהן כחבר בבית הדין הרבני העליון, והרב דוד ליפשיץ שקיבל כושר לכהן כרב עיר בישראל.

כן אישרה מועצת הרבנות את בחירתו ומינויו של הרב יוסף ישר לרב העיר אילת. עוד הוחלט, כי שני הרבנים הראשיים ייפגשו עם רבה הראשי של ראשון-לציון, הרב וולפא, וידרשו ממנו לקיים את פסק-הדין של בית-הדין הרבני האזורי בתל-אביב, שאושר על-ידי בית-הדין הרבני הגדול בדיני ממונות. אם הרב וולפא לא ייענה לכך, תנקוט נגדו הרבנות הראשית צעדים מתאימים.

הערות: קרבתו של נח זבולוני לגופים המוזכרים בכתבה ודיווחיו הרבים על מועצת הרבנות הראשית, התוכן והסגנון מביאים למסקנה שהיא נכתבה כנראה על ידו.


צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


מעריב מעריב - עמוד ראשון 1973

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: רחוב החבצלת 12, ירושלים (המועצה הדתית - רבנות ירושלים) | רחוב המלך ג’ורג’ 58, ירושלים (הרבנות הראשית (בשנים 1959-1992) - היכל שלמה)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות