לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

פפסי ויתרה על הבד"צ


מאת: (ע)
פורסם: דבר | כלכלה וחברה (עמוד 6) - 04/06/1993 (יום ששי)
נציגת פפסי בישראל, חברת טמפו בירה, לא הצליחה אתמול לשכנע את ועד הכשרות של בד"צ העדה החרדית בירושלים לבטל את החלטתו להסיר את הכשרות מעל משקאות פפסי, ונאלצה לוותר על ההכשר.

מנהלי טמפו הבטיחו לבד"צ, כי יוודאו שהופעתו של הזמר מייקל ג'קסון לא תתקיים בשבת. ואולם, ראשי הבד"צ הבהירו, כי החלטתם להסיר את הכשרות, נובעת מ "אווירת הכפירה והחילוניות שהכניסה פפסי לנוער החרדי", ולא רק מהופעת הזמר.

נציגי ועד הכשרות של הבד"צ הבטיחו כי אם פפסי תתנתק ממסע הפרסום העולמי של החברה ותקיים מסע פרסום עצמאי התואם את ערכי הדת, ישקלו שוב אם להחזיר את ההכשר.

ואולם, הנהלת פפסי החליטה, כי לנוכח דרישותיו המחמירות של הבד"צ, לא יוכל יותר המותג פפסי לשאת בתנאים המחייבים, כדי לקבל את הכשר הבד"צ. בפגישה [נאמר] כי שאר מוצרי טמפו ימשיכו לשאת את הכשר הבד"צ.

הערות: נח זבולוני כתב רבות על החרמות של בית דין צדק של העדה החרדית, ובפרט חודש מאוחר יותר כתב כתבה מסכמת על החרמות נגד פפסי-קולה: זו ההתבהמות, לא הזימה. עובדות אלה, תוכן הכתבה וסגנונה מביאים למסקנה שהיא נכתבה כנראה על ידו.


צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
© הזכויות על עיתון "דבר" שייכות למכון לבון - מכון לחקר תנועת העבודה והחלוץ על-שם פנחס לבון
Powered By Click for details


דבר כלכלה וחברה 1993

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: רחוב נתן שטראוס 26, ירושלים (בית דין צדק העדה החרדית, מזכירות העדה החרדית - בנייני זופניק) | רחוב גיבורי ישראל 2, נתניה (מפעלי טמפו - אזור תעשיה פולג)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות