לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

מי ברכב ומי ברגל


מאת: ללא שם
פורסם: מעריב | שיחות (עמוד 18) - 21/05/1974 (יום שלישי)
הנהלת משרד הדתות ישבה באחרונה על מדוכת מעמדו של האדמו"ר מגור, האם להשוותו למעמדם של נשיא המדינה, ראש הממשלה ושני הרבנים הראשיים לישראל. המדובר באיסור כניסת רכב לרחבת הכותל המערבי, לרבות של שר הדתות, פרט לרכבם של נשיא המדינה, ראש הממשלה והרבנים הראשיים, בהתאם להוראות שהוצאו על-ידי שר הדתות יצחק רפאל.

לרכבו של האדמו"ר מגור, הרב הישיש ר' ישראל אלתר, המתקרב לגיל 80, הותרה הכניסה לרחבת הכותל, וניתן לו מטעם שר הדתות הקודם, זרח ורהפטיג, רשיון מיוחד לכך. לפני ימים אחדים, בהגיע האדמו"ר מגור, בשעה 4 השכם בבוקר, עם אנשי הפמליה שלו ברכב פרטי לשער הכותל, סרבו השוטרים להתיר לרכבו להיכנס לרחבה, למרות הרשיון שהציגו מלוויו. בלתי ברירה נאלץ האדמו"ר לצאת מן המכונית ולכתת את רגליו עד הכותל.

הדבר חרה מאוד לחסידי גור. הם פנו אל הנהלת משרד הדתות, בבקשה להשוות את מעמדו של הרבי שלהם למעמדם של נשיא המדינה, ראש הממשלה ושני הרבנים הראשיים. עתה, כאמור, יושבת ההנהלה על מדוכה זו ...
Powered By Click for details


מעריב שיחות 1974

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: הכותל המערבי ירושלים | רחוב יוסף בן מתתיהו 26, ירושלים (ישיבת שפת אמת, חצר האדמו"ר מגור - הרב שמחה בונים אלתר, והרב פנחס מנחם אלתר) | רחוב יפו 30, ירושלים (משרד הדתות (משכנו הישן))
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות