לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

הרב שך מצדד בוועידה ואינו רוצה לפגוש שמיר


מאת: נח זבולוני סופר "דבר" בירושלים
פורסם: דבר | דבר - חדשות (עמוד 3) - 03/05/1987 (יום ראשון)
ראש הממשלה יצחק שמיר ביקש להיפגש עם הרב שך, פטרונה של תנועת ש"ס, לאחר שהאחרון גילה את דעתו בעד כינוס הוועידה הבין-לאומית . לסופר "דבר" נוסע, כי הרב שך טרם השיב תשובה חיובית לבקשה זאת.

אחר ממקורביו של שך אמר, כי לדעתו הרב יסרב להיפגש עם שמיר, למרות בקשות חוזרות ונשנות מחוגי ראש הממשלה, זאת משום שהרב שך כועס על עמדתו של הליכוד בענייני דת ובגלל אי-ההסכמה בנוגע לשובו של הרב יצחק פרץ לממשלה.

בליכוד שוררת אי-ודאות בקשר לעמדתה של סיעת ש"ס בכנסת, אם יובאו להכרעה ענין בחירות מוקדמות או הוועידה הבין-לאומית. ראשי ש"ס הודיעו חד-משמעית, כי יצביעו בהתאם להוראתו של הרב שך.

כזכור, הורה הרב שך בשעתו לנציגי אגודת ישראל בכנסת להצביע נגד חוק הגולן, אף שממשלת בגין ראתה בהצבעה על חוק הגולן בגידה בשותפות הקואליציונית. יצויין, כי עמדתו של שך היא להיכנס למשא ומתן עם ירדן והפלשתינאים שאינם חברים באש"ף. נודע שחוגים במערך קיימו שיחות עם ראש ש"ס המעוניינת בהקדמת הבחירות לכנסת, משום שהסקרים האחרונים צופים עלייה בכוחה.


© הזכויות על עיתון "דבר" שייכות למכון לבון - מכון לחקר תנועת העבודה והחלוץ על-שם פנחס לבון
Powered By Click for details


דבר דבר - חדשות 1987

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: רחוב סמולנסקין 9, ירושלים (פינת רחוב בלפור - בית ראש הממשלה - בית אגיון (משנת 1974)) | רחוב ראב"ד 27, בני-ברק (ביתו של הרב שך)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות