לדוגמא: הרב שך | "הרב שך"
חפשו

הכל שרי והכל ומותר ...


מאת: רנ"ז
פורסם: חרות | על ימין ועל שמאל (עמוד ב') - 30/09/1952 (יום שלישי)
יהיה מה שיהיה גורלם של חבר הכנסת המפא"י - אבל לאחד מהם מובטחת החברות בכנסת לכל ימי חייו ... והוא, "הפועל" ראובן שרייפמן שבשנים האחרונות הוא מכונה: שרי, מי שכיהן - בתוקף מינויו של המושל הצבאי של ירושלים הד"ר ברנרד ג'וזף - כסגן ראש עירית ירושלים, ומי שקיווה - מקווה - ויקווה עוד להיות ראש עירית ירושלים ... והסיבה היא, כי באם לא יבחר מר שרי לכנסת עלול הוא ח"ו ליפול "טרף לשיני החוק" על הוצאת דיבה והשמצה.

בעת בחירתו של מר יצחק קריב לראש העיר בירושלים כשהתנהל דו-שיח חריף בין סגן ראש העיר האדריכל רובין לבין שרי, פנה מר רובין לשרי שיוותר על החסינות הפרלמנטרית שלו כדי שיוכל לתבוע אותו למשפט על הוצאת דיבה והשמצה.
מר שרי שהחויר כסיד לא רצה להענות לבקשתו של מר רובין, כי בתור תלמיד למשפטים ומי שמתעתד להיות עורך דין בישראל, הוא יודע מה שצפוי לו ...

צולם בספריית שער-ציון, בית אריאלה - מדור העיתונות
Powered By Click for details


חרות על ימין ועל שמאל 1952

לחצו על המפה לתצוגה מדוייקת ואפשרות לצפייה בכתבות מאותו אזור.
במפה זו מופיעות הכתובות הבאות: כיכר ספרא 10, ירושלים (רחוב יפו 2 - כיכר צה"ל - עיריית ירושלים עד לשנת 1993) | רחוב המלך ג’ורג’ 24, ירושלים (בית פרומין - משכן הכנסת עד שנת 1966)
 

ייזום והקמת האתר - אלי זבולוני - עולמות אפשריים בע"מ עולמות אפשריים בע"מ © 2010-2024 - עיצוב: סטודיו פיני חמו

© האתר ranaz.co.il והתוכן המצוי בו מוגנים בזכויות יוצרים. כל זכויות היוצרים על תוכן האתר שייכות לילדיו של נח זבולוני
כל התמונות באתר (אלא אם כן צוין אחרת) הן פרי יצירתו של אלי זבולוני בעל הזכויות בהם. אין לעשות בהן כל שימוש או לשנותן ללא הרשאה מפורשת מיוצר התמונות.
אין להעתיק, לשכפל, לחקות או לעשות כל שימוש בתוכן שבאתר ללא רשות בעלי הזכויות.
בקשות לשימוש בתוכן כלשהוא מהאתר יש לשלוח דרך דף צרו קשר.
הצהרת נגישות